Internet Adakah Memanggang Ini Rajah Lilin 'White Beyoncé' untuk Melihat Tidak Seperti Dia

 
Anonim

oleh Jason Pham 9 bulan yang lalu

Foto: Getty Images

Pemahat lilin Beyoncé, kita perlu bercakap. Tujuh bulan selepas tokoh lilin Madame Tussauds berkulit putih berkemungkinan tidak kelihatan seperti dia, muzium lain menangkap haba untuk kesilapan yang sama dan mungkin lebih buruk. Sebuah muzium lilin di Niagara Falls, Kanada sedang dibakar untuk menjual pelawat pada angka lilin berusia 36 tahun dengan kulit putih dan ciri-ciri yang tidak dapat dikenali.

Pada hari Ahad, penulis Ama Scriver menulis sebuah gambar mengenai apa yang sepatutnya menjadi tokoh lilin penyanyi "Pembentukan". Patung itu menampilkan wanita dengan kulit putih, rambut berambut lurus, kening yang melengkung, dan bibir tipis, tipis. "Menurut kurator muzium lilin di Niagara Falls, ini adalah Beyonce, " kata Scriver.

LEBIH: Madame Tussauds Menghapus Rajah Wax Beyonce untuk Perbaikan Di Tengah Serangan

Sejenak, angka itu dipanggang oleh ahli-ahli BeyHive yang memanggil muzium untuk mencuci kulit kulit Beyoncé dan mencipta sebuah patung yang menimbulkan sedikit kesilapan. Seorang pengguna membandingkan patung itu dengan pelakon putih Kaitlin Olson dari "It's Always Sunny in Philadelphia" sementara yang lain menganggap muzium itu mengikat untuk menjadikan Bey menjadi "suri rumah putih".

LEBIH: Rajah Wax Baru Lady Gaga Tidak Menampakkan Seperti Dia, dan Internet Sudah Pissed

Malangnya, tokoh lilin Niagara Falls Beyoncé ini bukanlah yang pertama untuk memerah kulitnya dan kelihatan seperti selebriti lain daripada Queen Bey. Bersama-sama dengan Madame Tussauds dari bulan Julai, terdapat segelintir tokoh lilin Beyoncé yang membuat kita berfikir bahawa muzium lilin tidak pernah melihat gambar penyanyi itu. Ayo, muzium lilin. Buat lebih baik.